nucleofill

• głębokie nawilżenie,
  • redukcja powstawania obrzęków,
  • wzmocnienie naczyń krwionośnych
  • wypłycenie powierzchownych i delikatnych zmarszczek,
  • dedykowany do wrażliwych okolic oczu,
  • poprawa kolorytu skóry,
  • likwidacja cieni pod oczami

Przebieg zabiegu z preparatem Nucleofill

Produkt podaje się w specjalnie wyznaczonych tzw. punktach bioestetycznych na twarzy w jej środkową i dolną część (5 nakłuć na jedną stronę twarzy po 0,15ml). Punkty te są bezpieczne, ze względu na małe prawdopodobieństwo występowania tu naczyń krwionośnych i nerwów.

Procedura nie jest bolesna, Podczas zabiegu odczuwalne jest lekkie mrowienie i rozpieranie. Znieczulenie nie jest konieczne, jednak można zastosować u osób szczególnie wrażliwych.

• ciąża i laktacja
  • choroby autoimmunologiczne
  • schorzenia ogólnoustrojowe niewyrównane
  • choroby nowotworowe
  • iniekcje skóry, aktywna opryszczka

Nucleofill

Nucleofill to preparat do głębokiej odnowy i bioresktukturyzacji skóry opierającej się na liftingu, działaniu antyoksydacyjnemu oraz intensywnym nawilżeniu głębokich warstw skóry.

Skóra po zabiegach produktem Nucleofill zostanie wprowadzona w proces biostymulacji i zacznie się regenerować, ulegnie zagęszczeniu i ujędrnieniu. Dodatkowe działanie antoksydacyjne i nawilżające sprawi, że zauważysz wyraźne odmłodzenie skóry, która jednocześnie stanie się promienna i zaczną zanikać objawy stresu oksydacyjnego. Poprawi się koloryt skóry, a drobne zmarszczki ulegną wypłyceniu. Preparat idealny dla osób, które zauważają u siebie utratę elastyczności i objawy starzenia, a skóra jest pozbawiona blasku i wymagająca dogłębnego nawilżenia. Zabieg można wykonać niezależnie od wieku i rodzaju skóry. Produkt jest całkowicie naturalny i bezpieczny. Nie zawiera substancji o potencjale uczulającym. Występuje w postaci przezroczystego żelu.

Efekty zabiegu

• biostymulacja i regeneracja skóry,
  • zagęszczenie i ujędrnienie skóry
  • działanie antyoksydacyjne i nawilżające sprawia, że staje się ona wyraźnie odmłodzona,